Mladi oblikovalec Kenan Medić, sodelujoči v Peko kooperativi, se je na tekmovanju 2017 Pensole World Sneaker Championship  najprej uvrstil med 64 najboljših, v naslednjem krogu med 32, zdaj pa je med 16 najboljšimi. Ob tem mu čestitamo za ta izvrsten uspeh.

Kenan Medić (vir fotografije: Youtube)

Med tem časom smo snovali nov logotip in sicer smo na omrežju Facebook pred časom objavili povabilo k oddaji predlogov. Odziv je bil množičen, odzvalo se je nekaj grafičnih oblikovalcev, dijaki Vegove srednje šole pod vodstvom prof. Andreja Zadnika in nekaj posameznikov entuziastov. Zmagal je 18 letni dijak Jure Vukina in mu tudi tukaj iskreno čestitamo. Nagrada je vsako leto en par čevljev po njegovem izboru iz letne kolekcije do leta 2033.

Jure Vukina

Fotografije so simbolične

Predstavljamo si, da je za nekatere tak način zbiranja predlogov nenavaden, mi pa smo želeli, da vzpostavimo stik in sodelovanje z ljudmi, ki znajo in hočejo dodati svojo opeko v to gradnjo skupnega projekta. Peko kooperativa v tej situaciji namreč ni v stanju, da bi najemali agencije in plačevali vrtoglave zneske za nekaj, čemur bi stroka rekla, da je dobro. Žal je stroka v Sloveniji na mnogih področjih odpovedala (sicer tudi ne bi šel Peko v stečaj, če pa že, bi tam že delali novo obutev in bi danes bila že na voljo!), zato smo ubrali nekoliko drugačno pot. Ali je bila odločitev pravilna ali ne, bo pokazal čas in odziv ljudi.

Prepričani smo, da so ljudje na splošno premalo vključeni v odločanje o zadevah, zato poskušamo in želimo delati na drugačen način, ne po ustaljenih tirnicah, kar nas je očitno po 26 letih pripeljalo Slovence v slepo ulico. Naš namen je združiti strokovnjake različnih področij, ki lahko delujejo na področju obutve, galanterije in oblačil, da bi naredili najboljše možno. Prepričani smo, da je znanja dovolj, da se ga tudi pridobiti v tujini, da bomo dovolj dobri in zanimivi za kupce povsod po svetu.

Sicer pa lahko brez slabe vesti povemo, da je možnost sodelovanja imel vsakdo, ki je razumel idejo in naš koncept delovanja. Vsakdo je imel priložnost realno pokazati, kateri način je pravi, če je trdil, da se zadeve nismo lotili prav. Predvsem smo veseli, da se je oglasilo veliko pozitivno naravnanih ljudi, ki so opazili tudi naš trud. Ti so nas spodbujali in dodali tudi kakšno pozitivno kritiko.

Logotip je izbran. Ker imamo v naslednjih mesecih še nekaj izzivov, to ne pomeni, da je logotip popolnoma dokončen. Blagovna znamka se gradi postopoma in tako bo nastal tudi tisti končni logo, ki bo izrazil oz. sporočil vse tisto, kar bomo dejansko predstavljali. Stari Peko je namreč ugasnil, naredili smo črto in treba je po drugi poti naprej, kar smo tudi začrtali v viziji, poslovnem načrtu in inovativnem poslovnem modelu.

Naj poudarimo, delamo projekt, ki je na nek način pilotni in bo lahko vzgled za druge, ki bodo sledili. Zato vas vabimo, da pomagate na kakršenkoli način. Samo z 20 € vašega vložka, ko si s tem odprete možnosti za konkretnejše sodelovanje, tudi na način, da vašo idejo spravimo do izdelka in boste imeli od vsake prodaje nek pogodbeno dogovorjen procent. 


NE ODLAŠAJTE, SODELUJTE!