Novice

Podarite trajno darilo svojim ljubim!

8.12.2017

Obvestilo o izjemnem podaljšanju prednaročniške akcije

1.12.2017

Bodite sprememba, ki jo želite videti v svetu!

31.10.2017

Zgodovinska kolekcija za začetek konkretne gradnje nove tradicije Peka na njegovi 113 letni gospodarski in kulturni dediščini se predstavi!  ​Če se vam nova spletna stran s klikom na fotografijo ne prikaže, kliknite direktno TUKAJ v trgovino To zimo bomo stopili s pozitivnim pogledom na življenje. V teh časih, ko nas pestijo vsakodnevne skrbi, dnevne tudi neprijetne novice in globalne spremembe, je bolj kot kdajkoli prej pomembno, da se s svetom soočimo s pogumom in radostjo ter iskrenim nasmehom na obrazu. Ponosno sporočamo, da naši čevlji ne škodijo sočloveku in ne našemu naravnemu okolju. Smo sprememba, ki jo želimo videti v svetu. ​   ​ SLOVENSKI LES. V naših čevljih je vgrajen les, ki predstavlja našo usmeritev v trajnostni razvoj. Les kot dober izolator, prijeten in človeku ter okolju prijazen material. Zaščiten je z naravnim voskom. ​ VOLNENI FILC. Iz najboljše merino volne. Naraven filc, brez kemične obdelave. Odlikujejo ga zračnost, sposobnost absorpcije neprijetnih vonjav, izolativnost pred mrazom in toploto. Zaradi velike vsebnosti lanolina odbija umazanijo in tekočine. Posebno prijazen do človeške kože. Biološko razgradljiv in popolnoma neškodljiv okolju. ​ USNJE. Kontrolirana, certificirana proizvodnja kož po postopku rastlinskega strojenja in barvanja z rastlinskimi barvili. Kože so pridobljene izključno kot stranski produkt prehrambene industrije. Brez škodljivih kemičnih dražil, primerno tudi za uporabnike, ki so alergični na kovine. ​ NARAVNA GUMA. Pri naši obutvi uporabljamo naravno gumo paro, ki jo odlikuje dobra mehanska odpornost, odlična elastičnost in mehkoba, visoka odpornost na trganje in odpornost na obrabo. Človeku in naravi prijazen material. ​ TRAJNOSTNI RAZVOJ IN KROŽNO GOSPODARJENJE. Stremimo k proizvodnji v krožnem gospodarjenju s čimmanj vplivi na okolje - z uporabo naravnih, človeku ter naravi prijaznih materialov in tehnologijo, ki bo zmanjšala vplive na okolje v čimvečji meri. ​ ZADOVOLJNI ZAPOSLENI. Naši zaposleni so za svoje opravljeno delo plačani korektno in stimulativno, vsi so udeleženi pri delitvi presežkov - dobička, izkoriščanja ni in ga ne bo.  ​  S čevlji Peko kooperative varno, udobno, zdravo z odločnim korakom v svetlo prihodnost. BODITE PRIJAZNI DO SEBE, SOLJUDI IN DO NARAVNEGA OKOLJA.   Ne želimo slediti modnim trendom, ki se spreminjajo tako hitro, da jim noben žep ne more slediti. Sledimo novim izzivom v svetu, kako pomagati našemu planetu s trajnostnimi, neoporečnimi izdelki iz čistih naravnih materialov v krožnem gospodarstvu, da se začne zdraviti in krepiti. Vse, kar obvarujemo, varuje nas. Začetna srebrna kolekcija je oblikovana brezčasno zato, da bo modna tudi čez 5 ali 10 let, v svet mode pa prinašamo barve v znak proslavljanja pozitivnega preobrata.  Z optimističnim odnosom do sebe, do drugih in do naravnega okolja ter novimi trajnostnimi in zdravimi čevlji Peko kooperative je svet videti takoj bolj barvit. Vse se vrti okoli tradicionalnega modnega izražanja, a z ogromnim preskokom v miselnosti, ki želi sodelovati, ne škodovati sočloveku in naravnemu okolju.  Pomembno je, da se z življenjem soočimo bolj sproščeni ter predvsem enotni in v medsebojnem spoštovanju. Peko kooperativa združuje ljudi s ciljem ustvarjanja skupnega dobrega, s skrbjo do naravnega okolja, ki smo si ga od zanamcev samo izposodili. Želimo delovati skupaj, a ne da bi človek izgubil svoj individuum in svoj stil. Vsi smo namreč unikatna, edinstvena in nenadomestljiva bitja. Strahu pred nasiljem, ki grozi vsem živim bitjem, se človek osvobodi, ko premaga samega sebe!  Goethe STE ZA IZSTOP IZ NAVIDEZNEGA UDOBJA POGOSTIH NAKUPOV CENENIH NEKAKOVOSTNIH IZDELKOV? BODITE ZA!  p.s.: Samo do 1. decembra prednaročniške cene, za zadružnike kar 50% nižje in še pripis 10% deleža od neto cene nakupa, za ostale 30% nižje prednaročniške cene. Za nakup v prednaročilu kliknite TUKAJ, kjer v rubriki novice najdete tudi novico USTVARILI SMO NOVO SPLETNO STRAN IN SPLETNO TRGOVINO, KJER JE POJASNILO, ZAKAJ CENE NISO NA NIVOJU, PO KATERIH LAHKO KUPITE ČLOVEKU IN NARAVNEMU OKOLJU ŠKODLJIV KITAJSKI KIČ. Če se morda spletna stran ne odpre, morate zbrisati zgodovino iskanja na vašem računalniku ali telefonu. 

preberi več

Pokaži mi svoje čevlje, in povem ti, kdo si

28.10.2017

Pod Kapitljem na Prešernovem trgu v Novem mestu že 35. leto deluje 80-letni čevljar Henrik Kolenc, ki se še vedno ure in ure sklanja nad uničenimi čevlji. Henrik Kolenc še vedno vztraja v svoji čevljarski delavnici. Foto: L. Markelj In kje čevljar Henrik Kolenc kupuje čevlje zase? Pravi, da si jih ne kupuje veliko, ima stare čevlje, še tudi take, ki si jih je izdelal sam in zanje dobro skrbi.  V delavnici diši po usnju, lepilu in drugih materialih, sliši se tolčenje, rezanje, šivanje, sem in tja zabrni šivalni ali brusilni stroj. Henrik Kolenc bi seveda lahko že zdavnaj le užival v upokojenskem stanu, a to ni zanj. Henrik je z dušo in srcem čevljar oziroma šuštar, kot se je reklo včasih, in pravi, da bo vztrajal, dokler mu bo zdravje služilo. Saj tudi mora, ko pa je menda še edini čevljar v dolenjski prestolnici! Novih skorajda ni, saj že štiri desetletja ni šole zanje. Nekoč je bilo seveda drugače in tudi čevljarjev je bilo veliko. NAREDI HITRO IN DOBRO Henrik Kolenc je imel vedno veliko dela, saj da na kvaliteto in korekten odnos s strankami. Te se k njemu rade vračajo, ker je tudi hiter in rad ustreže ter opravi delo v dnevu ali dveh. »Vedno poskušam najti rešitev za kakršnokoli težavo, s katero pridejo k meni. Povem po pravici, ali se bo nekaj dalo popraviti ali ne, in koliko bo približno stalo,« pravi »naš« čevljar. Henriku v delavnici družbo dela maček Miki. Foto: L. Markelj OBUTEV SLABŠA KOT NEKOČ Današnja obutev je drugačna kot nekoč, predvsem slabša. »Največja razlika je, da so bili čevlji v preteklosti izdelani kvalitetno in zato uporabni dlje časa, morebitna popravila so bila drugačne vrste kot danes, ko v glavnem stranke prihajajo s čevlji iz cenenih materialov. Razlika je tudi pri usnju, ki ni več enako. Pomembno je tudi, kako je čevelj narejen. Danes je veliko lepljenja in malo šivanja. Celo moške pete, ki bi morale biti pribite, so pogosto le lepljene. Ravno tako so bili včasih zašiti podplati, danes le pri višjecenovnih znamkah.« Zaradi vsega tega imajo tudi čevljarji težave. »Plastični materiali in gume so si različni, zato na vsako prime različno lepilo. Pogosto je treba poskusiti vsaj s tremi ali štirimi vrstami lepila, da je eno pravo. Tudi debelina usnja se je na usnjenih čevljih znižala.« Pri teh škornjih bo treba popraviti peto Foto: L. Markelj NOVI ČEVLJI RES POCENI? Sicer pa večina ljudi svoje odslužene čevlje raje zabriše v smeti, kot bi jih prinesla k čevljarju, in si gre kupit nove, ker so pač poceni. Ne zaveda se, da bodo za majhen denar spet kupili slab čevelj, v katerem noga ne bo dihala, se bo potila, ne bo stabilno stala … »Ne čudim se, da imajo ljudje toliko težav z nogami. Ko opazujem njihova obuvala, vidim - sama umetna roba, guma, plastika … Groza!« KDAJ STE NAZADNJE OČISTILI SVOJE ČEVLJE? V popravilo nekateri prinesejo čevlje tudi prepozno. Popravilo zdrsane pete je na primer pogost razlog za obisk čevljarja. »A kaj, ko dobim čevelj, na katerem je peta že pol krajša! Popraviti jo je treba, ko se stanjša za dva milimetra, pa ne zaradi videza, zaradi hoje in zdravja,« pove Henrik. Ne razume tudi, da ljudje tako malo dajo na kvalitetno obutev. »Resda se danes hodi peš veliko manj kot nekoč, a vendar so ljudje po cele dneve obuti v iste čevlje. In če niso kvalitetni … V njih se potijo, zebe jih, tiščijo jih,«razmišlja. Žal ljudje svojih čevljev tudi ne vzdržujejo, opaža čevljar Henrik. Treba jih je redno čistiti, namazati z globinom kot nekoč in nato zdrgniti. »Danes pa vsi samo nekaj špricajo z raznimi spreji, celo kar po umazaniji. Usnjen čevelj potrebuje maščobo,« pove Henrik. In kdaj se vi nazadnje očistili svoje čevlje? Vir: Svet24 Dodatek Peko kooperative: Čevlji Peko kooperative so narejeni tako, da jih bo možno servisirati. Po vsakem servisu bodo spet lepi in uporabni.

preberi več

Ustvarili smo novo spletno stran in spletno trgovino

28.10.2017

Spoštovani ljubitelji zdrave, trajnostne in kakovostne obutve, cenene ljubiteljice in spoštovani ljubitelji Peka! Zgodilo se je. Peko kooperativa se je postavila na trg z zelo drugačno podobo kot jo je Peko imel kdajkoli, ki pa se mnogo pogledih postavi ob bok drugim, tudi svetovnim, priznanim blagovnim znamkam. S to razliko, da smo izdelali čevlje iz kar se da čistih materialov, za trajnostno uporabo in brez škode za človeka in naše naravno okolj. V enem bistvenem pogledu pač nismo niti malo podobni drugim in to je zagonski kapital, ki ga imamo na razpolago glede na utečene blagovne znamke, morda 1 promil. Ampak zato je izziv še večji, saj ustvarjamo tako rekoč iz nič. Peko d.d. v stečaju je v preteklosti imel desetine milijonov za prestrukturiranje, a iz vseh milijonov davkoplačevalskega denarja odgovorni niso naredili nič drugega kot sebi lagodno in udobno življenje, delavcem pa podaljšek agonije. Trdimo, da brez dobre ideje, vizije in ekipe, ki verjame in dela v to smer, nobeni milijoni ne pomagajo. Ko je ideja in srčni strokovni ljudje, kot posledica pride tudi denar, da se zastavljeni načrti, ki so narejeni na podlagi vizije, uresničijo v življenje. Razumemo, da je razočaranje nekaterih zelo veliko. Namreč mnogi so/ste pričakovali, da bomo naredili modele svetovnega ranga, vgradili najboljše čiste materiale, izdelali kakovostno, trajnostno, ceno pa postavili na nivo Peka d.d., ki je lani končal svoje delo v stečaju. To seveda ni možno in zelo žal nam je, če tega kdo ne razume. Če želimo delati najboljše, kar je v danem trenutku možno, ne moremo prodajati izdelkov kot to počno nekateri, ki prodajajo na trgu ceneno, nekakovostno in celo toksično obutev. Taka je preplavila naš in druge trge, še posebej tiste, kjer imajo šibko kupno moč. Tudi mi smo dobili ponudbo španskega veletrgovca, ki želi, da bi prodajali kitajske čevlje, in nam ponuja ceno med 3 in 12 evri za par. Take čevlje nekateri že prodajajo na svojih prodajnih policah med 30 in 60 evri. To pomeni tudi 600% marže. Toda POZOR, Peko kooperativa noče škodovati niti sočloveku niti okolju. Lahko bi dobili še dodatne popuste in bi z zelo malo truda pri vsakem paru zaslužili kakšnih 40 € v povprečju, kupci pa bi dobili relativno poceni, a zelo slabo ter dokazano zdravju škodljivo obutev. Ko boste primerjali naše čevlje, ki so namenoma oblikovani trajnostno, da so za nošenje aktualni danes in bodo tudi čez 10 let, se boste najbrž zaradi tu prebranih vrstic vprašali kaj se bolj izplača. Kupiti cenene čevlje za dva, tri kratno uporabo, narejene iz cenenih in človeku ter naravi dokazano škodljivih materialov, ali ČEVLJE, ki se jim sploh lahko tako reče. Naše čevlje se bo dalo popraviti pri čevljarju in bodo znova kot novi. Z rednim pravilnim vzdrževanjem se jih bo dalo nositi kar nekaj let, po končani življenjski dobi odloženi v naravi ne bodo škodovali okolju, saj so narejeni v celoti iz naravnih materialov. Potrudili se bomo in bomo glede na razvoj dogodkov uredili, da jih bomo po odrabi vzeli nazaj, da bodo šli v reciklažo, prinašalcu pa bomo priznali popust pri nakupu novih. Ob tem se je treba zavedati, da čevlji nosijo celo telo in smo tudi več ur v enih čevljih, da je pomembno, ko se noga poti, da so materiali vpojni, da dihajo in se iz njih ne sproščajo toksini, saj se med pregrevanjem noge kožne poro zelo odprejo in skozi pore v naše telo preide veliko nevarnih snovi. Počutje v naravni obutvi, ki je narejena iz najbolj čistih naravnih materialov, ki se jih dobi na trgu, je neprimerno boljše. Ste imeli kdaj v vaši obutvi občutek kot bi hodili po žerjavici, so vam otekle noge, se je v obutvi ustvarjal neprijeten vonj ali pa vas je zeblo, čeprav ni bilo zunaj zelo mrzlo? V naši viziji smo zapisali, da je po našem prepričanju pot do zmage samo ena. Znova se približati naravi in prenehati z brezglavim potrošništvom, ki daje lažen občutek ugodja, v resnici pa škodimo sebi, soljudem in okolju. Zato so naši čevlji drugačni v več pogledih, s tega razloga pa ne morejo imeti cene, ki je večini sprejemljiva. Poceni kupovanje strupov se nam ne zdi zelo modro početje. SLOVENSKI LES. V naših čevljih je vgrajen les, ki predstavlja našo usmeritev v trajnostni razvoj. Les kot dober izolator, prijeten in človeku ter okolju prijazen material. Zaščiten je z naravnim voskom. VOLNENI FILC. Iz najboljše merino volne. Naraven filc, brez kemične obdelave. Odlikujejo ga zračnost, sposobnost absorpcije neprijetnih vonjav, izolativnost pred mrazom in toploto. Zaradi velike vsebnosti lanolina odbija umazanijo in tekočine. Posebno prijazen do človeške kože. Biološko razgradljiv in popolnoma neškodljiv okolju. USNJE. Kontrolirana, certificirana proizvodnja kož po postopku rastlinskega strojenja in barvanja z rastlinskimi barvili. Kože so pridobljene izključno kot stranski produkt prehrambene industrije. Brez škodljivih kemičnih dražil, primerno tudi za uporabnike, ki so alergični na kovine. NARAVNA GUMA. Pri naši obutvi uporabljamo naravno gumo paro, ki jo odlikuje dobra mehanska odpornost, odlična elastičnost in mehkoba, visoka odpornost na trganje in odpornost na obrabo. Človeku in naravi prijazen material. TRAJNOSTNI RAZVOJ IN KROŽNO GOSPODARJENJE. Stremimo k proizvodnji v krožnem gospodarjenju s čimmanj vplivi na okolje - z uporabo naravnih, človeku ter naravi prijaznih materialov in tehnologijo, ki bo zmanjšala vplive na okolje v čimvečji meri. ZADOVOLJNI ZAPOSLENI. Naši zaposleni so za svoje opravljeno delo plačani korektno in stimulativno, vsi so udeleženi pri delitvi presežkov - dobička, izkoriščanja ni in ga ne bo. Eden od ključnih dejavnikov, ki je razlog, da cene ne morejo biti na ravni našega ponudnika kitajskih čevljev iz Španije, je v ceni slovenske delovne sile. Morda mnoge ne zanima, da dobi kitajski, indijski, bangladeški delavec, med katerimi so tudi izkoriščani otroci, pest riža na dan. Mi to jemljemo kot suženjsko delovne razmerje, zato se nam gabi, da bi kaj takega počeli tudi sami. Vsak izdelek je prepojen z neko energijo, ki je odsev tistega, ki tak izdelek dela. Vse, kar je narejeno s slabo voljo, brez navdušenja, s trpljenjem, nima dobre energije. Poskusite zamesiti kruh, ko boste slabe volje, ko boste morda jezni, in videli boste, da tak kruh ne bo imel dobrega okusa. Mi želimo, da naše čevlje izdelujejo zadovoljni zaposleni, partnerji, navdušeni ljudje, ki bodo radi delali čevlje in bodo zato za svoj trud pošteno plačani. Tudi za to, če jim hočemo to omogočiti in jim priskrbeti najbolje možne delovne razmere in njihov celosten poklicni razvoj, jih ne moremo in jih nočemo postaviti na nivo plačila z minimalno plače ali še manj in jih prisiljevati, da bodo delali z veseljem, ko pa bo delo v mesecu zaključeno, ne bodo mogli svojim družinam kupiti niti osnovnih dobrin. Seveda pa je tukaj še en problem, ki se tiče nas vseh. Koliko dajatev je treba plačati za enega zaposlenega, če mu hočemo dati spodobno plačo? Bruto, bruto obračunavanje dajatev je slovenski unikum in umotvor, ki ga nikjer po svetu ne poznajo. Pravijo, delaj ali pa pojdi ven, kjer tega ni. In mnogi so že odšli. Ni in ne bo enostavno, zato bomo napeli vse sile, da bomo ustvarjali izdelke z visoko dodano vrednostjo, jih prodajali na zahtevne trge, kjer je pač kupna moč večja, da bomo akumulirali dovolj sredstev, ki bodo omogočila spodobne plače. Tako in tako pa bo motivacijski faktor za vse zaposlene tudi ta, da bodo ustvarjeni presežki pošteno razdeljeni med vse sodelujoče, tako zaposlene, zadružnike in za razvoj Peko kooperative. Vedite, vsa slovenska podjetja lahko zmagajo tako, da na svetovnih trgih tekmujemo z odličnimi, kakovostnimi, trajnostnimi in inovativnimi izdelki s spodobno dodano vrednostjo. Dodelavni lon posli dajo pičlo dodano vrednost in nizke plače. V tekmi lahko zmagamo z vključevanjem posameznikov in institucij države, ki so sposobni sprejeti izzive sodobnega časa. Tako imamo konkreten izziv za slovenske raziskovalce. Veganov je v svetu vse več, ti pa poleg tega, da ne jedo hrane živalskega izvora, nočejo nositi oblačil in obutve, ki so narejeni iz materialov živalskega izvora. Tega smo se zavedali že pri začetnem snovanju vizije in smo zapisali, da bomo poiskali naravne materiale, ki bodo vsaj tako dobri kot je usnje ali boljši. Obstaja že usnje iz ananasovih vlaken, iz jabolčnih lupin ter gob, toda povpraševanje svetovnega trga je tako veliko, da je čakalna doba na te materiale zelo dolga. Kaj ko bi začeli tudi v Sloveniji razmišljati (glede na to, da je uničena vsa usnjarska industrija), da bi vzpostavili kakšne vsaj manjše obrate za pridelavo materialov alternativnih usnju. To bi ne smela biti kakšna ogromna zahtevna znanost. Morda bi zaradi tega pridelali več jabolk, iz njih več sokov in marmelad, lupine, ki se zdaj kompostirajo, pa bi uporabili za izdelavo veganskega naravnega usnja. Za premislek  vsem, stopili pa bomo tudi do ustreznih institucij v državi, če bodo želele sodelovati. Izzivov je še več, tudi na področju, ki ga pokriva Fakulteta za dizajn, ki je namenjena, da usposablja mlade ljudi za vrhunsko oblikovanje. Upamo, da popolna neodzivnost ene izmed priporočenih profesoric še ne pomeni, da je takšno tudi splošno stanje. DELAMO, še vedno na volunterski osnovi, ker so v naših srcih močni vzgibi zaradi naše kulturne in gospodarske dediščine. S pogodbenimi sodelavci smo prišli do prvih vrhunskih izdelkov. Zdaj smo na prelomnici, ko bo od vseh nas in vseh, ki se zavedate, da je čas, da se v Sloveniji neha rušiti, odvisno, da se zažene na vseh področjih kakovostna gradnja kakovostnih projektov. Morda boste slišali celo, da mi nimamo nič s Pekom, ki so ga po 113 letih spravili v kolaps. In to bodo preko svojih medijskih trobil govorili prav tisti, ki so pri rušenju sodelovali, in nam tudi potem zaprli vsa vrata, da nam ne bi uspelo, ker z uspehom jim nastavljamo ogledalo, ki jim ni všeč. Se spomnite reševanja Mure d.d.? Gospa, ki se je očitno pisala prav, je ustanovila podjetje AHA Mura d.o.o. in ni bilo to nič spornega okoli uporabe firme Mura, za nameček pa je dobila še zagonskih 6 milijonov evrov, ki so končali kdo ve kje, opeharjenim delavcem pa so za nekaj mesecev podaljšali agonijo. Pa to ni edini primer lažnega reševanja izčrpanih podjetij, ko so se potem našli rešitelji, ki so dodatno osušili državni in občinske proračune. Niti centa nismo dobili nikjer drugje kot od zadružnikov, preko 1.300 nas je, ne da bi mediji predstavili našo trnovo pot, ki bi k sodelovanju pritegnila še nove deležnike, nove delovne moči, znanje, ideje in tudi konstruktivne kritike. Je res pomembno, kdo smo akterji tega pilotnega projekta? Ali je ključno in edino šteje, kaj delamo in kakšna je vizija? Novo tradicijo Peka lahko naredimo samo s sodelovanjem, znanjem, sposobnostmi in srčnostjo vseh vpletenih. Doma so na nas vzgajali, da če ne moreš, nočeš, ali ne smeš pomagati, vsaj ne škodi. Nekateri natančno to počno, skušajo onemogočiti, namesto, da bi pomagali. Za konec, vabimo vas, da si ogledate paleto zgodovinskih čevljev Peko kooperative, ki so nastali, ker nam ni vseeno in želimo nadaljevati tradicijo nekoč največjega slovenskega čevljarja. To je srebrna linija, naredili bomo tudi bronasto, zlato in unikatno – Peter Kozina, seveda, ko bomo tega zmožni, zaradi uspehov in kakovostnega razvoja v nadaljevanju. Vabimo vas, da si naročite svoj par zdravih, trajnostnih in udobnih čevljev v prednaročilu po polovični ceni, če ste zadružnikki,če ne pa s 30% popustom, ki jih boste z veseljem in ponosom nosili tudi zato, ker boste s tem koristili svojim nogam, svojemu zdravju, zaposlenim v Peko kooperativi, Sloveniji in ne boste škodili okolju. Na koncu na daljši rok pa boste koristili tudi svojemu žepu, saj bi se morali znova zavedati in se ravnati po znanem reku, da ne bomo nikoli tako bogati, da bi zanič in ceneno kupovali. Prednaročniška cena je na minimumu, da vam zagotovimo odlične čevlje, nam pa ostane med 30 in 50 evri na par za razvoj. Čevlje boste uhodili, več ko jih boste uporabljali, bolj mehki bodo postajali, s pravilnim vzdrževanjem pa vam bodo služili dolgo vrsto let. V tem je bistvena razlika med slovenskimi čevlji Peko kooperative in mnogimi, ki jih plačate lahko tudi zelo drago, a se ne zavedate, da so narejeni tam nekje, kjer ljudje delajo tako rekoč v sužnjelastniškem odnosu, med katerimi so celo otroci, vgrajujejo pa zelo sporne tudi toksične materiale. Kliknite na to sicer grozno sliko in se osvestite, pomislite, kaj se šele dogaja z drugimi, ki so preplavili s svojimi izdelki tudi slovenski trg in kje konča kakšnih 6 milijonov parov čevljev, ko se jim konča njihova življenjska doba? Hvala za sodelovaje, kupiti in nositi čevlje Peko kooperative pomeni sam postajati sprememba, ki si jo želimo videti v svetu, da bo postopoma za vse postal lepši in življenje v njem srečnejše. Veste pa, da smo si naš planet samo sposodili od naših prednikov, zanamcem pa smo dolžni zapustiti čistejšega kot smo ga sami prejeli v uporabo za življenje in delo. Andreja Repšep.s.Še nakaj povezav na zelo zanimive zapise, da se osvestimo: Pokaži mi svoje čevlje in ti povem kdo si Detoksirajte Goratex ali goraCID? Še nekaj za razumevanje, koliko preplačate, ko mislite, da ste si kupili poceni čevlje. Tudi usnjene, ko morate vedeti, da je na svetovnem trgu ogromno cenega usnja, ki ga pridobivajo na skrajno sporne načine s celo paleto človeku zelo škodljivih kemikalij. Seveda se taki izdelki vse bolj pogosto pojavljajo na naših trgovinskih policah po za večino sprejemljivih cenah, a žal si z nakupom škodujemo, celo otrokom, da ne govorimo, da s tem podpiramo izkoriščanje soljudi in okolju. Planet zemlja ječi pod pritiski strupov in ropanja naravnih virov. Take cene nam je brez pogajanj in brez dogovora o dodatnih popustih, ki jih dosegajo velike trgovske verige, ki kupujejo cele kontejnerje sporne obutve in oblačil iz daljnjega vzhoda in Azije, posredoval eden od trgovcev.

preberi več

Delamo, vztrajamo in napredujemo, sodelujte tudi vi!

22.03.2017

  Mladi oblikovalec Kenan Medić, sodelujoči v Peko kooperativi, se je na tekmovanju 2017 Pensole World Sneaker Championship  najprej uvrstil med 64 najboljših, v naslednjem krogu med 32, zdaj pa je med 16 najboljšimi. Ob tem mu čestitamo za ta izvrsten uspeh. Kenan Medić (vir fotografije: Youtube) Med tem časom smo snovali nov logotip in sicer smo na omrežju Facebook pred časom objavili povabilo k oddaji predlogov. Odziv je bil množičen, odzvalo se je nekaj grafičnih oblikovalcev, dijaki Vegove srednje šole pod vodstvom prof. Andreja Zadnika in nekaj posameznikov entuziastov. Zmagal je 18 letni dijak Jure Vukina in mu tudi tukaj iskreno čestitamo. Nagrada je vsako leto en par čevljev po njegovem izboru iz letne kolekcije do leta 2033. Jure Vukina Fotografije so simbolične Predstavljamo si, da je za nekatere tak način zbiranja predlogov nenavaden, mi pa smo želeli, da vzpostavimo stik in sodelovanje z ljudmi, ki znajo in hočejo dodati svojo opeko v to gradnjo skupnega projekta. Peko kooperativa v tej situaciji namreč ni v stanju, da bi najemali agencije in plačevali vrtoglave zneske za nekaj, čemur bi stroka rekla, da je dobro. Žal je stroka v Sloveniji na mnogih področjih odpovedala (sicer tudi ne bi šel Peko v stečaj, če pa že, bi tam že delali novo obutev in bi danes bila že na voljo!), zato smo ubrali nekoliko drugačno pot. Ali je bila odločitev pravilna ali ne, bo pokazal čas in odziv ljudi. Prepričani smo, da so ljudje na splošno premalo vključeni v odločanje o zadevah, zato poskušamo in želimo delati na drugačen način, ne po ustaljenih tirnicah, kar nas je očitno po 26 letih pripeljalo Slovence v slepo ulico. Naš namen je združiti strokovnjake različnih področij, ki lahko delujejo na področju obutve, galanterije in oblačil, da bi naredili najboljše možno. Prepričani smo, da je znanja dovolj, da se ga tudi pridobiti v tujini, da bomo dovolj dobri in zanimivi za kupce povsod po svetu. Sicer pa lahko brez slabe vesti povemo, da je možnost sodelovanja imel vsakdo, ki je razumel idejo in naš koncept delovanja. Vsakdo je imel priložnost realno pokazati, kateri način je pravi, če je trdil, da se zadeve nismo lotili prav. Predvsem smo veseli, da se je oglasilo veliko pozitivno naravnanih ljudi, ki so opazili tudi naš trud. Ti so nas spodbujali in dodali tudi kakšno pozitivno kritiko. Logotip je izbran. Ker imamo v naslednjih mesecih še nekaj izzivov, to ne pomeni, da je logotip popolnoma dokončen. Blagovna znamka se gradi postopoma in tako bo nastal tudi tisti končni logo, ki bo izrazil oz. sporočil vse tisto, kar bomo dejansko predstavljali. Stari Peko je namreč ugasnil, naredili smo črto in treba je po drugi poti naprej, kar smo tudi začrtali v viziji, poslovnem načrtu in inovativnem poslovnem modelu. Naj poudarimo, delamo projekt, ki je na nek način pilotni in bo lahko vzgled za druge, ki bodo sledili. Zato vas vabimo, da pomagate na kakršenkoli način. Samo z 20 € vašega vložka, ko si s tem odprete možnosti za konkretnejše sodelovanje, tudi na način, da vašo idejo spravimo do izdelka in boste imeli od vsake prodaje nek pogodbeno dogovorjen procent.  NE ODLAŠAJTE, SODELUJTE!  

preberi več

Novice